Veelgestelde vragen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestellingen die vóór 16:00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde dag door SuperfoodShop verzonden. PostNL bezorgt deze pakketten doorgaans de volgende werkdag. Houd er rekening mee dat PostNL geen pakketten bezorgt op zondag, maandag en feestdagen.
Soms kan de bezorging door PostNL een dag langer duren dan normaal. Op de pagina Verzendkosten en Bezorging vindt u meer informatie over de bezorging.
Ik heb mijn bestelling na 2 dagen nog steeds niet binnen. Wat moet ik doen?
Controleer op de pagina Verzendkosten en Bezorging de verwachte bezorgdag van uw bestelling. Vergeet niet dat feestdagen invloed kunnen hebben op de levertijd.
Bent u niet thuis tijdens de bezorging? Dan laat PostNL een briefje achter met informatie over waar het pakket is afgeleverd, bijvoorbeeld bij de buren.
Is uw bestelling 2 werkdagen na de verwachte bezorgdag nog steeds niet binnen en zijn er geen feestdagen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@superfoodshop.nl. Wij helpen u graag verder.
Kan ik mijn bestelde producten retourneren?
Ja, u kunt producten retourneren als er iets mis is met uw bestelling. In dat geval zorgen wij voor een vervangend product. Meld een retour binnen 7 dagen na ontvangst via een e-mail naar info@superfoodshop.nl of door een Retouraanvraag in uw account aan te maken.
Op de pagina Retourneren vindt u alle informatie over hoe u een Retouraanvraag indient en het verdere retourproces.
Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelde product(en) wil retourneren?
Als uw Retouraanvraag is goedgekeurd en wij geen vervangend product kunnen aanbieden, krijgt u het volledige aankoopbedrag terug.
Als u zonder specifieke reden uw bestelling wilt retourneren, ontvangt u een waardebon. Zorg ervoor dat u dit binnen 7 dagen meldt via info@superfoodshop.nl of door een Retouraanvraag in te dienen.
Meer informatie over het retourproces vindt u op de pagina Retourneren.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Hoewel wij ernaar streven fouten te voorkomen, kan het helaas gebeuren dat u een verkeerd product ontvangt. Onze klantenservice staat klaar om dit snel en correct voor u op te lossen.
Maak een Retouraanvraag aan in uw account en vermeld dat u een verkeerd product heeft ontvangen. U kunt het verkeerde product gratis terugsturen, waarna wij zo snel mogelijk het juiste product opsturen.
Op de pagina Retourneren leest u hoe u een Retouraanvraag indient en wat u verder moet doen.